Page 4 of 44 FirstFirst 123456789101112131429 ... LastLast

Thread: With Fire and Sword 2 (Огнем и Мечом (II) 2: Total War ) !!!!RELEASE!!!! v 0.9.2 BETA

Default Re: With Fire and Sword 2 (Огнем и Мечом (II) 2: Total War )

First OiM was one of the best RTW mods I ever played . I guess this one will live up to it's legacy .

Watpie czy ich przekonasz. Probowalem juz ich przekonywac co do kozakow. Wedlug mnie tez nie wygladaja jak powinni wygladac, ale ich to nie interesuje. Serio, poczytaj sobie co wczesniej pisali. Oni uwazaja ze ich modele sa idealne, wszystkie inne modele sa do dupy. No i co zrobisz? Oni maja swoje wlasne rosyjskie zrodla i te zrodla, nie oszukujmy sie , sa najlepsze.

Juz mowilem ze ta ich husaria ma wedlug mnie za malo detali. Popatrzcie na husarie z modu The Deluge pod M&B Warband. Moze byc ze tekstury z Deluge sa gorsze, nie znam sie. Ale wedlug mnie husaria z Deluge prezentuje sie o wiele lepiej. Tez im tego nie moge wbic do glowy. Ich modele sa najlepsze. Kropka. Jak chcesz, to powiedz co mam ci przetlumaczyc. Napisze im. Ale zobaczysz, bedziesz wspominal moje slowa. Ich model jest ok i oni jego nie zmienia. Zauwazylem ze oni wogole nie chca slyszec zadnej krytyki, same pochwaly. Nie przypominam sobie zeby ktos cos napisal ze to czy to jest nie tak i zeby oni mu przyznali racje i to zmienili. Na wszystko jest nie. To po huj tu pisza o tym modzie jak ich nie interesuje co inny mysla.

Deluge chowa się do ich modelu. Ich bardzo przypomina M&B OiM. Skrzydła może i powinny być inne ale nie gadaj, że deluge jest takie świetne bo my chyba patrzymy na inne gry, grałem w deluge i w tamtej husarii poza skrzydłami i tym że nie ma chorągiewek na kopiach nie ma nic lepszego od ich. Husaria w deluge wygląda jakby na sobie samo złoto woziła i jakbyś miał w tamtych czasach nowoczesne lakiery metalic (świecą się jak psu jajca) ogarnij się troszkę i skończ wszystko krytykować husarze byli żołnierzami nie super modelkami. Co do kozakow masz rację powinni ich chociaż ubrudzić.

Moze i te z Deluge sa gorsze. Nie gralem, bazuje sie tylko na screenach ktore widzialem. Napewno tu i tu jest cos nie tak. Ale uwazam ze powinno byc wiecej detali. Skrzydla sa bardzo wazne, choragiewki tez. A te skory na pancerzach to wogole do dupy. Jaki to kolor? Srebrny? Widziales kiedys skore lamparta w srebrnym kolorze? Gdyby tak wzieli te dwa modele i polaczyli najlepsze. Podobaja mi sie tez te dywaniki pod siodlem w Deluge. A huj, co tam! Niech robia jak chca. Nie rozumiem ich pojebanej mentalnosci. Nic im nie mozna powiedziec i ich modele sa najlepsze. A ty nie gadaj bzdur, bo nie krytykuje "wszystkiego" tak jak ty to okreslasz. Co to, czlowiek nie moze zabrac glosu, doradzic, skrytykowac, bo od razu fala na niego spada ze wszystko krytykuje i nic sie mu nie podoba? Daj spokoj.
    Last edited by KamilW; July 07, 2012 at 05:19 PM.

however i see, this is now some polish discusion about hussars. i thought this is thread about OiM 2, not about polish history. komatozzz sory about that, i try to i will try to explain to my fellow countrymen some issues and maybe they stop to complain. sory, it must be in polish.

a zatem witam rodaków. zacznijmy więc od kolegi wicia
    - po pierwsze husaria u hoffmana względem zgodności historycznej to kpina. pytanie: czy sprawiało by ci aż taką satysfakcję oglądanie jej gdyby była poprawna historycznie, czyli bez wspaniałych skrzydeł które w boju rzadko kiedy storowano, a tym bardziej dwa montowane na napleczniku lub specjalnych szelkach na plecach które pojawiły się wg źródeł doppiero w ostatnim ćwierćwieczu XVII wieku? liczy się efekt wizualny i to by całość przyciągnęła odbiorcę.
    -po drugie od kiedy husaria nosiła jeden z najcięższych pancerzy? całość żelaza na husarzu nie przekraczała 8 kg. chyba że stosował dodatkowo kolczugę, co z czasem wyszło z mody. mówimy o czasach największych tryumfów tej jazdy. pod względem ciężaru pancerza, mimo iż była najcięższą jazdą polską, nie dorównywała nawet lekkiej jeździe angielskiej tego okresu i nie byli oni zabudowani blachą od gory do dołu. żeby nie być gołosłownym powołuje się tutaj na niewątpliwy autorytet w tej dziedzinie, prof. Radosława Sikorę i np. jedną z jego książek " Z dziejów husarii"
    -jazdę klasyfikuje sie np. na lekką, średnią i ciężką nie pod względem wagi uzbrojenia a rodzaju zadań wykonywanych na polu bitwy
    -co do proporców na kopiach i ewentualnego wyglądu skrzydeł się zgodzę.
    -swoją drogą, jakim do cholery średniowieczu???????????????????????????????????????????????????
    w 1612 mieli juz znacznie cięższe zbroje niż u hoffmana??? gdzie to wyczytałeś?

Kamilu ten dywanik pd siodło nazywa się czaprak.
    i don't mind that how hussars are looking its the best issue in this mod. the correctness of the historic is not the most important thing, just look on the "dreizig jahre krieg" mod. in my opinion realy important is battle ang campaign ai, events, statistics, low numbers of crashes. mod must be playable and in game is some more units than husars. by the way their quite a lot of them, so keep it up komatozzz

ggggtotalwarrior's Avatar hey it geg

I open this thread to this message:

"This page is in Polish, would you like to translate it?"

Me: "Dafuq??!!"

*reads text, clicks translate*

Me:
    Rep me and I'll rep you back.

UNDER THE PATRONAGE OF THE KING POSTER AKAR

To me historical accuracy is of great importance too, gameplay is of equal importance. There's a whole discussion going on in the RomeII TW thread about which of the two is more important.

If I'm complaining, then I'm only doing this with positive things in mind. I don't want this mod to be good. I want it to be great. I'm annoyed by people who can't take criticism. There's a more positive word for this: feedback.

To me historical accuracy is of great importance too, gameplay is of equal importance. There's a whole discussion going on in the RomeII TW thread about which of the two is more important. You make a model. Do it right or do it like CA does. You can easily make a more or less historical model. Take some books, some pictures and that's it. 5 minutes work! Or you can do it like CA does: "This is how I think hussars look like, and I'm going to make them like that."

If I'm complaining, then I'm only doing this with positive things in mind. I don't want this mod to be good. I want it to be great. I'm annoyed by people who can't take criticism. There's a more positive word for this: feedback. But hey, if the modders don't want feedback, hey, that's OK with me. I won't say a word. I only find it strange that even though I'm not the one who started criticizing the models for cossack and hussars, still, people say to me "stop complaining".

Damn! Double post. The first one can be deleted if necessary.

Sorry for this polish discussion.
    rafalek sądzisz że aktorzy na prawdę nosiliby pancerze których wagi mogły dochodzić do 20 kg?? Nosili pomalowane aluminium ale w 1612 wyglądały lepiej niż u Hoffmana ( mam na myśli, że wyglądają na cięższe). I masz rację husaria miała zbroie które osłaniały ich od pasa w górę i nie mówiłem innaczej.

Mappo's Avatar Civis

Hi Shredder, great mod. I have only one question: why did you put in the Kingdom of Naples, Rome and La Valletta? At that time, Rome was the capital of the Papal States and La Valletta belonged to the Knights of Malta.
    Instead of Rome you might use Pescara and instead of La Valletta Catania or Messina or Syracuse.
    Malta could be either an independent faction or a rebel territory.
    Faithful in the centuries
    &

creative criticism is good, but we realy must still talk about cossacks or hussars model? you say something about it, modders repose to you and that and thats all. is there any sense to talk about it in around? wait for release of this mod, im sure that there will be many sub mods. you can also do it yourself.

owszem nie byly to moze w większości pradziwe zbroje ale hoffman do filmu zatrudnił również ludzi z kół rekonstruktorskich którzy takowe posiadali. w 1612 roku zbroja husarza składała się tylko z napierśnika folgowanego i hełmu ewentualnie kolczugi pod zbroją. czy twoim zdaniem bylo to bardziej okazałe?

I already told that horses not complete variant, its beta version...

as for flags its based on M&B OiM model and as far as i know there was discussion of creators M&B OiM and some polish guys and it was decided made like this... to my mind with flags will look better.. may be i add it later...

as for kontusz - bright red looks great and one variant in our model is red... but do you think hussars wear only red kontusz? like uniform?

wings - may be not "S" wings with white could looks better.. i'll try make like this but not before release...

other things in model i think ok for first release....

KamilW, if you want some improvments please show some materials, some proves, not only your own emotions! and why do you think its easy to make models??? 5 minutes of works? LOL!!! i spent minimum 2-3 days to converse COMPLETED M&B model to MTW2!!!! and i would made some models better but its not so easy and some times just impossible!

Mappo, map is not finally complete, its something (Rome for example) depends on gameplay...

Komatozz:
    We all respect your job. Your models are great. About color of kontusz decide leader, commander, but often hussars decide about color. You right. But you agree with me: the same red kontusz on all of hussars make this unit more... ehh... sexy. You know what i mean, it looks better with red kontusz. I know maybe it wasnt like that 400 years ago but its only game. We may little cheat the history, for attractive look of mods units.

About flags:
    Nice flags was in the TA Total War.In the Swan Knights units. More bit longer, red and it will ideal for hussars.

KamilW:
    Dzięki za pomoc, ale narazie zobacze co wywiąże się z tej dyskusji. Moja rada: uspokójmy tą rozmowe z moderami bo się zbyt gorąco robi, a nie chciałbym wojny polsko-ruskiej. Oczywiście przynajmniej nie przed wydaniem moda.

rafalek:
    Jeśli strzeliłem w poprzednich wypowiedziach głupotę, to upraszam wybaczenia. Moja wiedza na temat husarii jest przy twojej powierzchowna.
    Staram sie nie brnąć bezmyślnie "pod prąd" w tej dyskusji, próbując przekonać całe forum do moich racji, ale nie moge się zgodzić z tobą w jednej kwestii. Mianowicie: po to jest ten temat, żeby można było dyskutować o modzie, wliczając w to modele jednostek i wszystkie inne aspekty tej produkcji. Powinniśmy właśnie wałkować ten temat dotąd aż nie zostanie wyczerpany.

wiciu:
    Widziałem i "1612", i "OiM" i muszę stwierdzić, że film Hoffmana nie jest doskonały, ale w tym porównaniu miażdży 1612-stke pod każdym (powtórzę: każdym!) względem. Również jeśli chodzi o militaria, ekwipunek i rekwizyty. O filmie "1612" nie zamierzam się wypowiadać; o takich doznaniach najlepiej zapomnieć.

sihill, do you mean that in one 'company' of hussars was one color of kontusz?

I mean generally commanders says to hussars: "You may wear kuntusz whichever you want". Most husars wear red suits, because of patriotic reasons. You know: "husaria the pride of Poland". Thats was in a state (national) regiments. But in this times in Poland there were a rich noblemans, who need a army. In this private regiments about color of kontusz, kind flags on lances, wings decide this rich nobleman. Often the color of regiment must be like the colors of this rich noblemans crest (shield, arms), but it was expensive. Sry for my english.

rafalek:
    Jeśli gdzieś w swojej wypowiedzi popełniłem błąd, czy to z braku wiedzy, czy wystąpiła pomyłka w tłumaczeniu, proszę sprostuj to.

Quote Originally Posted by komatozz911 View Post
    why do you think its easy to make models??? 5 minutes of works? LOL!!! i spent minimum 2-3 days to converse COMPLETED M&B model to MTW2!!!!
    How can you talk to someone who can't wright nor understand English? I'm asking this question now. I'm going to try in Russian. My Russian is not good, though.
    Я не сказал, что вы можете сделать модель в пять минут. Я сказал, что посмотреть на картинку в книге занимает 5 минут. Сейчас понимаешь?

Now, I say we end this discussion. We wait for the release. And then we'll see. Talking about changes won't do any good now, because komatozz clearly said he's not going to change anything now. He can make some changes after release, but not now.

Peace!
    Last edited by KamilW; July 08, 2012 at 11:43 AM.

Ok)) its clear now))

wiciu: za przyznanie się do błędu szacunek, z tym ze nie chodzi mi o to by nie dyskutowac ale by nie walkowac wciaz tego samego
    sihil: i total agree with you. colour of clothes under armor depends. for example from owner or region from which originated
    komatozzz: i have some questions and proposals: do you can show to us models of generals and capitains?
    second thing:wester faction will have some unique units like f.e. hussars for poland?
    some proposal: XVII century was age of marcenaries. just look at 30 yares war. there was time, when in sweden army was consisted almost all with marcenaries. what do you thing about marcenary generals with historical names or marcenary cannos with they own comanders?