Page 7 of 128 FirstFirst 12345678910111213141516173257107 ... LastLast

Thread: Shqip (Albanian)

Default Re: Ketu o shqiptar....ketu

A bre Dori, pre ka ke qane oj voc, lol.(lokshe)??? Doro e provove ate Medieval 2 total war??? Une i kam te dy demot. Te dyten se kam lojtur akoma, por do ta luaj. Kam qene i zene me shkollen dhe me AOE III warchiefs. E di si jane ato, lol.

:tooth: (lokshe nga dibra)se knej kom shume pranej,shume çuna te mire.
    Une skom loz dot asnjeren se nuk kam kohe,pashe vetem videon dhe nuk mu duk gjo,ndoshta ngaqe nuk di shume nga historia e mesjetes edhe nuk me terheq.Si thua ti per sa kohe do ta nxjerrin modin e pare?Ka shume mundesi te dali Europa barbarum se nuk do ta nxjerrin me per rtw po per mdtw dhe mesa duket kane filluar qe tani.
    Ne nje liber qe po lexoja une per 100 strateget me te mire te te gjitha kohrave na ishte edhe skenderbeu,edhe thoshte jo vetem qe nuk kishte humbur asnje beteje por edhe qe kishte special units ose elite,nje nga te cilat ishte guardia e krujes 3000 kavalier te lehte (ad hoc)qe une se kuptoj me te cilet edhe kishte fituar shume beteja me nje fjale ndonje permendje te ajo loja per arberin do ta meritonim do thoja :hmmm:
    Ai hemilco nqs e mban mend per ate projectin ptw qe hapem edhe sitin www.hannibalem.info po vazhdon mesa duket edhe te siti,do ti bej te gjitha gjerat vete,edhe pse une nuk e di sesa te afte jemi ne ta ndihmojme...apo kot tani del edhe medieval edhe ska per ta luajtur me njeri good old rtw.

xhaxhi Skenderbeu

Lol, se zben por duhet te bejme ne nje mod per ate, vetem per Arberit. Informacione shyqyr zotit sna mungojne, une jam gati. Sot do me qije dentisti ne bythe se do me heqin telat mbas 4 vjetesh. Jam njecik nervoz, lol. Vetem nga fototrafite qe kemi ne nga muzeu kombetar dhe ai ne itali i arberesheve, do benim nje mod teper te mrekullueshem. Une jam Gati, vetem me thuaj. lol Mbledhim ca informacione dhe ua dergojme ndonje modi, por duhen informacione te mira, me shpjegime. Bejme ketu nje post te gjate vetem me informacione. Asgje tjeter.
    ja dhe nje artikull per stradioti, mercenare shqiptare, e greke, pjesa me madhe shqiptare me oficere greke
    http://www.shsu.edu/~his_ncp/Stradioti.html

Me thuaj cmendon???? Peace out Bro

Shume interesante ajo skica e atij luftetari,por besoj se nuk eshte arber,ndoshta me shtimin e ndonje kostumi karakteristik,edhe pastaj me ngjyren kuq e zi do behej shume klas.

xhaxhi Skenderbeu

Dori me vjen keq por ky siti thote mire se permbajtja e stradiotti jane me nje perqindje te madhe shqipo, lol.

Although arguments on the side of the wayfarer theory predominate, the fact that some of the older Latin sources from the early 15th century use a variation of the Greek stratiotes tends to make this writer favor the "soldier" theory. Be as it may, the term indicated light cavalry forces of Balkan origin, chiefly from Greece and Albania.

Most modern, as well as a good number of early authors have indicated that the stradioti were Albanian. This is true to a certain extent but has to be qualified. A Greek author made a study of the names of stradioti found in the most extensive documentary collection of materials dealing with the stradioti and found that some 80% of the names were of Albanian origin, while the rest were of Greek origin.[20] This writer looked over lists of stradioti in the same source, Mnemeia Hellenikes Historias: Documents inedits a l'histoire de la Grece au Moyen Age, edited by Konstantinos Sathas, as well as the indices of the fifty-odd volumes of I Diarii di Marino Sanuto. This investigation found that indeed many of the names were Albanian, but a good number of the names particularly those of officers, were of Greek origin, such as Palaiologos, Spandounios, Laskaris, Rhalles, Comnenos, Psendakis, Maniatis, Spyliotis, Alexopoulos, Psaris, Zacharopoulos, Klirakopoulos, Kondomitis, etc. Others seemed to be of South Slavic origin, such Soimiris, Vlastimiris, and Voicha.[21] The study of names does not indicate that most of these troops came directly from Albania proper, as has been asserted by some authors. Fernand Braudel, for example, in his classic study of the Mediterranean in the 16th century somewhat kaleidoscopically describes the stradioti's history in the following manner:[22]

The story of the Albanians deserves a study in itself. Attracted by the 'sword, the gold trappings, and the honours', they left their mountains chiefly in order to become soldiers. In the sixteenth century they were to be found in Cyprus, in Venice, in Mantua, in Rome, in Naples, and Sicily, and as far abroad as Madrid, where they went to present their projects and their grievances, to ask for barrels of gunpowder or years of pension, arrogant imperious, always ready for a fight. In the end Italy gradually shut its doors to them. They moved on to the Low Countries, England, and France during the Wars of Religion, soldier-adventurers followed everywhere by there wives, children, and priests.

This description and others do not take into account that most of the stradioti did not come from Albania proper, but from the Venetian holdings in southern and central Greece, that is Malvasia (Monemvasia), Modone (Methone), Corone, Napoli di Romagna (Nauplion), the Mani, and Lepanto (Naupaktos). Most of the stradioti who entered Italy in the late 15th and early 16th centuries, together with their families, had been born in the Peloponnesus, their progenitors having immigrated there in the late 14th and early 15th century. They had settled in southern Greece through the encouragement of the Byzantine Despots of the Morea, Theodore I Palaiologos (1384-1407) and Theodore II Palaiologos (1407-1443). The Albanians served as military colonists in the Peloponnesus in the attempt of the Despotate, an appanage of the moribund Byzantine Empire, to survive the expansion of the Ottoman Empire in the Balkans.[23] In addition, the Venetians began to settle Albanians in Napoli di Romagna (Nauplion) in the Argos region.[24] With the demise of the Byzantine state in 1453 and the dissolution of the Despotate of the Morea through civil war in the 1450's and 1460's, more and more of the Albanian and Greek stradioti found refuge and employment with the Venetians. The Venetians increasingly used them as troops in their conflicts with the Ottomans in Greece and the Levant in the second half of the 15th and throughout the 16th century.

In time the Venetians introduced some of these stradioti into their forces in Italy. Three factors probably played a role in the extensive use of these troops by the Venetians. One important factor was that there was an abundance of these troops. The small Venetian holdings in Greece could not employ the large number of refugee stradioti that sought asylum and employment. By the end of the 15th century some stradioti companies were transferred and reassigned to the Venetian-held Ionian Islands of Corfu, Cephalonia, and Zante.[25] Soon afterwards, other stradioti were sent to Italy, to the Venetian-Ottoman border in Friuli, and to the Dalmatian holdings of Sebenico (Sibenik), Spalato (Split), Zara (Zadar), Trogir, and Bocca di Cattaro (Kotor).[26] As the Venetians lost one stronghold on the mainland Greece after the other in the Veneto-Turkish conflicts of first half of the 16th century, more and more military colonists resettled on the Ionian Islands, Dalmatia and Italy.[27] One Greek writer has estimated that the number of Albanian and Greek stradioti that settled in Venetian territories and in Italy reached 4500 men, together with their families they numbered about 15,500. If one includes those settled in Southern Italy and Sicily, the numbers reach about 25,000.[28]

:hmmm: Edhe me nje fjale,na fal per injorancen kush ishin keto stradiotit?Kavaleri e lehte..dmth ajo qe luftonte ne kohen e skenderbeut?Megjithse ndoshta 3000 cav e krujes ishin troop tjeter.Po shqip si quhen keto?Nga skica me thene te drejten nuk jan tamam shqiptare dhe siç e thote edhe ky artikulli mesa duket ishin nga krahina te ndryshme.
    Kane dale modi m2t realism me duket dhe atyre duhet ti themi.

xhaxhi Skenderbeu

Stradiotti ne greqisht do te thote ushtare, por e perdorin ne italisht strada-otti luftetare te rruges, mercenare. Thone qe kjo ndodhi mbas skenderbeut, arbereshet e italise ishin mercenare ne fillim se su jepte njeri pune e buke :hmmm: . Ky qe nje informacion i shkruar nga nje professor universiteti, po dhe shqiptaret ishin si nenja, jane te njohur ne ballkan si kafshe njerez , te mbysin po u dole para, lol. Kemi dhe njecike krenari thame, s'jemi do sido

m2tw eshte si nenja, duhet ta blesh, lol

dori nga behesh more djale se na ka marre malli, na ke ikur si gjethja e fikut mbas eres.

Dreqo ça thote play station 3,sa zili qe te kam ketu do dali vetem ne mars.Sa perpara qe jeni edhe ju americanet mer jau
    360 nuk eshte gje ps3 eshte me e mire si console.Tani sa mbarova gears of war per 360 çka jo ndonje gje kush e di se çfare.
    Po pride apo k-1 shef dot atje ne amerike ti?

xhaxhi Skenderbeu

dai su...mé aktiv
    Edhe si thua te marrim pjese me ndonje pjese tjeter te shume forumeve qe jane ketu.Ndoshta do ishte mire apo jo.:hmmm:

xhaxhi Skenderbeu

Po ai qe e paska emrin Besim qe ka bere sitin e ri te twcenter :hmmm:

xhaxhi Skenderbeu

Ç'kena... unë jom Verzo, i ardhuri i fundit.. më pëlqejnë projektet që keni ndërmend... mbase e bojmë nai gjo bashkë!

amon mor djema se keto na duhen. Une dhe per nja 2 jave dhe jam pushim. Ta bejme ndonje gje te mire. Ti rregullojme ato stradiotit ne fillim, dhe mbase te bejme nje event te detyrueshem, si kryengritje e shqiptareve ne ballkan, ne shekullin e 14 te kastrioteve, Gjonin, dhe Skenderbeun. Si thoni. Me ate rast dhe bejme skinning per shqiptaret

Shume dakort

xhaxhi Skenderbeu

unë studioj histori, jam në vit të katërt... që nëse do na duhet edhe e hapim nai libër.
    Last edited by Verzo; November 28, 2006 at 10:33 AM.

Dori, mundohu ta sjellesh ate besimin ketu te shkruaje ndonje mesazh, se mbase na ndihmon per kete projekt. Dhe une studioj per histori, keshtu qe kemi nje grup te mire djemash me njohuri qe mund te bejme dicka

Verzo klas fare lale welcome on board po na solle ndonje informacion per ushtaret e arberit dhe per armet qe ata perdornin do ishte shume apresciated.Dhe ndonje skice nqs ka te librat ose dhe fragmente ku thuhet per veshjet dhe armatimin qe perdornin ushtaret dhe kalorsia e arberit.
    O Gerto nuk e di a eshte shqiptar me siguri ai besimi por megjithate do pyes njehere edhe pse nuk kishte link te nick i tij.

xhaxhi Skenderbeu

Nqs nuk gabohem ti sikur the qe kishe 2 jave pushim,mesaduiket po i kalon te gjitha duke gjujt(meqe kishe heq edhe telat ).Leji meksikanet rehat.

xhaxhi Skenderbeu