Page 4 of 119 FirstFirst 12345678910111213142954104 ... LastLast
Results 61 to 80 of 2371

Thread: Nederlands (Dutch)

  1. #61
    Treize's Avatar Dux Limitis
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Gelderland
    Posts
    16,093

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    AH! Dus daarom leek het alsof niemand meer poste...

    In ander nieuws, waarom Groenlinks dood moet:

    GroenLinks lanceert plan voor duurzame economie

    DEN HAAG - Geen subsidie meer op fossiele brandstoffen, minder belasting op arbeid en stoppen met bezuinigen op natuur, cultuur en ontwikkelingssamenwerking.

    Foto: ANP
    Met deze hervormingen wil GroenLinks de overheidsfinanciën op orde brengen en tegelijkertijd een doorbraak realiseren naar een duurzame economie.
    Dat staat in 'Hart van de toekomst', het alternatieve plan van GroenLinks voor de bezuinigingsplannen waar het kabinet samen met gedoogpartner PVV op broedt in het Catshuis. Fractieleider Jolande Sap bracht haar plannen zondagavond naar buiten.
    Belasting
    Doorgaan met het eenzijdig hanteren van het bezuinigingsmes ''helpt geen zier'', vindt GroenLinks. Een echte doorbraak is nodig om het land toekomstbestendig te maken.
    Daarvoor moet er een belasting komen op kolen, kerosine, olie en diesel. Grote auto's worden verder belast en groene auto's bevoordeeld. Automobilisten moeten gaan betalen per kilometer en de partij ziet een spitsheffing ook wel zitten. Nieuwe wegen zijn uit den boze; investeren in het openbaar vervoer is het devies.
    Flexwerkers
    Het geld dat wordt verdiend met deze maatregelen, wil GroenLinks besteden aan een verlaging van de belasting op arbeid. Dat kan het voor werkgevers aantrekkelijk maken om mensen aan te nemen, bijvoorbeeld conciërges of klassenassistenten.
    Ook wil de partij investeren in kinderopvang, meer rechten voor flexwerkers en in de eigen regie van mensen in de zorg.
    ''Door de vervuilende industrie te laten betalen voor de uitstoot en de milieukosten, maar tegelijkertijd de arbeidskosten te verlagen, creëren we meer banen en krijgt duurzame innovatie eindelijk de kans in Nederland. Zo kan ons land weer opbloeien in crisistijd'', vatte Sap de strategie samen.
    Andere maatregelen
    Andere maatregelen die de partij wil nemen, zijn het geleidelijk afbouwen van de hypotheekrenteaftrek en het versneld verhogen van de pensioenleeftijd naar 67 jaar.
    De plannen, die nog niet zijn doorgerekend door het Centraal Planbureau, leveren volgend jaar naar schatting 8 miljard euro op. In 2014 wordt volgens GroenLinks voldaan aan de Europese begrotingsnorm van maximaal 3 procent tekort. Het jaar daarna moeten de hervormingen 12 miljard opleveren, waardoor het begrotingstekort op 1,8 procent uitkomt.
    http://www.nu.nl/economie/2787831/gr...-economie.html
    Miss me yet?

  2. #62
    JorisofHolland's Avatar Primicerius
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    In a house
    Posts
    3,779

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by Treize View Post
    AH! Dus daarom leek het alsof niemand meer poste...
    Dat idee had ik ook dus.

    En toen ik 'm niet kon meer vinden tussen m'n subscribed threads dacht ik dat ie verwijderd was vanwege één of andere overtreding van de ToS.

    In ander nieuws, waarom Groenlinks dood moet:



    http://www.nu.nl/economie/2787831/gr...-economie.html
    Ik zie vooral goeie punten...
    Niet alleen maar, maar toch wel vooral.
    The Enemy of Human Souls
    Sat grieving at the cost of coals;
    For Hell had been annexed of late,
    And was a sovereign Southern State.

  3. #63
    Taxandrius's Avatar Praeses
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Vlaanderen
    Posts
    7,767

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Met andere woorden de economische aantrekkelijkheid door de wc spoelen en de middenstand nog wat meer irriteren?
    Ja, dat is Groenlinks. Kapitale fouten maken om het later op het boze rechtse van de maatschappij te steken.

  4. #64

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    AH! Dus daarom leek het alsof niemand meer poste...

    In ander nieuws, waarom Groenlinks dood moet:
    aah, doodsbedreigingen.

    Beter subscribed iedereen even op dit forum zodat we het levendig houden, en bovendien, dat we het groter houden als de thread van onze luie Griekse unie genoten

    Ontopic

    Geen subsidie meer op fossiele brandstoffen - helemaal mee eens. Ik denk dat we juist door de subsidies af te schaffen op fosiele brandstoffen bedrijven zo ver krijgen om natuurlijke grondstoffen te gebruiken. Als overheid moet je niet bepaalde dingen die slecht zijn voor de bevolking en het klimaat overeind houden met belachelijk hoge subsidies.

    Minder belasting op arbeid - helemaal mee eens, en ik begrijp niet hoe je dit erg kan vinden. Dit is goed voor de economie. De belasting die door linkse partijen (waaronder GL in vroege jaren) was opgelegd sloeg nergens op. Werknemers werden duurder en dit zorgt er voor dat werkgevers minder werknemers konden aannemen. Hierdoor stijgt het mensen in de bijstand en het aantal mensen dat een uitkering aanvragen. Dit vind ik een van de maatregelen waarom ik op GroenLinks zou stemmen.

    stoppen met bezuinigen op natuur, cultuur en ontwikkelingssamenwerking -
    Gedeeltelijk mee eens. Ik denk dat er niet verder bezuinigd mag worden op natuur en cultuur. Dit zijn essentieel dingen binnen onze maatschappij die voor iedereen toegankelijk moeten kunnen zijn. Natuur is belangrijk en alles wat we in de jaren hiervoor hebben opgebouwd wordt binnen 1 termijn van Bleker totaal vernietigd. Cultuur is ook belangrijk, daarnaast, de bezuinigingen hierop leveren vrijwel niets op dus dit is niet nuttig.

    - Ontwikkelingssamenwerking Gedeeltelijk mee eens. Ik denk dat 0,7 % van ons Brutto nationaal product ongelooflijk weinig is. Dit is echt helemaal niets. Het zou zelfs verhoogt moeten worden naar 1 of 2 % en dat is zelfs weinig. Toch denk ik dat er kritischer mag worden gekeken waar het geld heen gaat. Niet zomaar in landen steken waar moslim fundamentalisten actief zijn of waar regeringen onbetrouwbaar zijn. De overheid zou het strenger moeten controleren.



    Wat ik mis: Bezuinigingen en reorganisatie van Defensie. Afschaffing hypotheek rente aftrek + terugbetalen hypotheek rente aftrek door mensen met een vermogen boven de miljoen euro. + complete reorganisatie van de arbeidsmarkt, versoepeling ontslagrecht, geen idiote verzekeringen die door de werkgevers worden betaald.

    Waar ik op tegen ben bij GL: Idiote bezuinigingen op mijn studiebeurs.

    lets the discussion begin

    btw: wat denken jullie hiervan : http://www.nu.nl/politiek/2790594/d6...gemeester.html


  5. #65
    JorisofHolland's Avatar Primicerius
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    In a house
    Posts
    3,779

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Dat stuk is niet belangrijk, het is toch kansloos.

    Aanpakken van hypotheekrenteaftrek & pensioenleeftijd zijn belangrijke punten.
    The Enemy of Human Souls
    Sat grieving at the cost of coals;
    For Hell had been annexed of late,
    And was a sovereign Southern State.

  6. #66
    General Brewster's Avatar The Flying Dutchman
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kingdom of The Netherlands
    Posts
    13,995
    Blog Entries
    10

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Ik ga er niet eens op reageren..

    Laten we maar is beginnen over een invasie van Vlaanderen met dat gezeur over die polder..

  7. #67

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    hahaha ja, nog zo'n grote faal van Herr Blekerz.


  8. #68
    General Brewster's Avatar The Flying Dutchman
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kingdom of The Netherlands
    Posts
    13,995
    Blog Entries
    10

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Meh, eerlijk gezegd vindt ik het onzin.. Wat is het volgende ? Flevoland weer vol laten lopen omdat we de natuur niet compenseren.. 2/3 van de planeet is al water wat is het probleem in dat stukje niet vervangen..

    Zelfde met de 2e Maasvlakte waar hebben we dat gecompenseerd dan ? Oh nee dat zorgt natuurlijk voor meer geld in Brussel Dat zal het zijn.

  9. #69

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    ja, of toen waren de regels nog niet actief. Dat zou ook kunnen. Kun je niet echt vergelijken.

    Ja, Flevoland moet helemaal onder water


  10. #70
    General Brewster's Avatar The Flying Dutchman
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kingdom of The Netherlands
    Posts
    13,995
    Blog Entries
    10

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Nee het is precies het zelfde Digly Iig met de 2e Maasvlakte.

  11. #71

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    lol ..

    Gisteren weer eens begonnen aan Stainless Steel 6.4. Voor het eerst een campagne gestart met Polen, erg leuke gameplay hebben ze eigenlijk. Heb ondertussen al een 5 á 6 provincies in het Oosten veroverd en ben bevriend met de meeste christelijke landen om mij heen. Vraag me alleen af of ik me zorgen moet gaan maken over de Mongolen. Het is beurt 30 en ze zijn ondertussen al bij Bagdad. Maak me zorgen dat als Cuman valt en daarna Kievan Rus(die ik al bijna kaput heb gemaakt) ik aan de beurt ben. Hoe stop je de Mongolen??


  12. #72
    General Brewster's Avatar The Flying Dutchman
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kingdom of The Netherlands
    Posts
    13,995
    Blog Entries
    10

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Tactiek..

    Kill the Mongol horde!!!!

  13. #73
    Treize's Avatar Dux Limitis
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Gelderland
    Posts
    16,093

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by Ghost Writer View Post
    lol ..

    Gisteren weer eens begonnen aan Stainless Steel 6.4. Voor het eerst een campagne gestart met Polen, erg leuke gameplay hebben ze eigenlijk. Heb ondertussen al een 5 á 6 provincies in het Oosten veroverd en ben bevriend met de meeste christelijke landen om mij heen. Vraag me alleen af of ik me zorgen moet gaan maken over de Mongolen. Het is beurt 30 en ze zijn ondertussen al bij Bagdad. Maak me zorgen dat als Cuman valt en daarna Kievan Rus(die ik al bijna kaput heb gemaakt) ik aan de beurt ben. Hoe stop je de Mongolen??
    Door ze kaputt zu machen.
    Vernichten, allemahl.

    Iets met spearmen, spearmen, spearmen, mangonels en een brug. En dat dan terwijl je vol gas Sabaton aan zet.
    Miss me yet?

  14. #74

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Tactiek..

    Kill the Mongol horde!!!!
    hahaha, ik speelde meestal als Bizantium en kwam dan de Mongolen tegen als ik net Antioch had bezet rond turn 80. Meestal waren ze toen al vrij verzwakt door de turks en de Egyptenaren. Doen hoefde ik meestal alleen nog maar 1 groepje mannen met grieks vuur te maken en ze waren weg

    Iets met spearmen, spearmen, spearmen, mangonels en een brug. En dat dan terwijl je vol gas Sabaton aan zet.
    hmm, ja bruggen idd. katapulten ? dat heb ik nog nooit gehoord lol?


  15. #75
    lolIsuck's Avatar WE HAVE NO CAKE!
    Patrician Citizen took an arrow to the knee

    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Heerlen, Limburg
    Posts
    13,693

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Mangonels, geen katapulten. De Mongols zouden toch nog lang geen bedreiging moeten vormen, moeten eerst nog door de Kaukasus enzo.

  16. #76

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Mangonels, geen katapulten. De Mongols zouden toch nog lang geen bedreiging moeten vormen, moeten eerst nog door de Kaukasus enzo.
    ja, maar ik vroeg map info bij de Cumans, en die hadden nog slechts 4 regio's over ofzo. Dus das een beetje raar. Of dat zijn rebellen of de Mongolen staan al tegenover dit.


  17. #77

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    is Stainless steel zo goed? Heb er al veel positiefs ove rgehoord, gwn nog nooit geinstalleerd.

  18. #78
    lolIsuck's Avatar WE HAVE NO CAKE!
    Patrician Citizen took an arrow to the knee

    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Heerlen, Limburg
    Posts
    13,693

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Ik ga het wel downloaden als 7.0 uitkomt.

  19. #79

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Dan kun je minimaal nog een jaar wachten haha.

    Ik volg Stainless Steel sinds de 2.0 update. Echt een geweldige mod, elke keer veel vernieuwing en updates. Het grootste pluspunt vind ik de diversheid van de volken en de uitgebreidheid. Daarnaast ziet de campaign map er echt super goed uit.


  20. #80
    General Brewster's Avatar The Flying Dutchman
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kingdom of The Netherlands
    Posts
    13,995
    Blog Entries
    10

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by total war lover View Post
    is Stainless steel zo goed? Heb er al veel positiefs ove rgehoord, gwn nog nooit geinstalleerd.
    Zelfde hier

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •