Page 10 of 119 FirstFirst 12345678910111213141516171819203560110 ... LastLast
Results 181 to 200 of 2371

Thread: Nederlands (Dutch)

  1. #181

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Bad Luck Balkenende.


  2. #182
    Angry Bird's Avatar Civis
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    somewhere in the Netherlands
    Posts
    192

    Default

    Quote Originally Posted by Diglytron View Post
    Bad Luck Balkenende.
    Hij had gewoon eerder moeten stoppen
    Dan was ie nu bekend geweest als een goede politicus
    Quotes
    I have studied these things - you have not - Isaac Newton
    There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
    Always forgive your enemies; nothing annoys them so much. - Oscar Wilde
    Those who believe in telekinetics, raise my hand. - Kurt Vonnegut
    Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. - Cale Yarborough
    An inventor is simply a fellow who doesn’t take his education too seriously. - Charles F. Kettering

  3. #183

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Ik zie Balkenende nog wel als een goede politicus hoor.. in het debat niet altijd de meest overtuigende, maar hij weet enorm veel. Het is een slimme kerel. En ik denk dat ie het best aardig gedaan heeft in z'n periode.

  4. #184
    Ascarona's Avatar Praeses
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Sexytown
    Posts
    9,156

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by Dr. Croccer View Post
    Horizonvervuiling is het. Ik snap niet waarom we duizenden van die dingen planten als één kerncentrale meer energie oplevert.
    Ik zie niet in hoe mensen zich kunnen storen aan die zeeparken. Ze staan ver weg in de zee, daar creeëren ze een compleet nieuw ecosysteem waar vis populaties zich kunnen herstellen en tegelijkertijd zorgen ze dat er stroom binnenkomt. Het pakt het milieuprobleem aan en je hoeft je geen zorgen te maken over gehuil van dierenorganisaties/EU sancties.
    “Never forget what you are, for surely the world will not. Make it your strength. Then it can never be your weakness. Armour yourself in it, and it will never be used to hurt you.”

  5. #185

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by JorisofHolland View Post
    Onzin. Afrika is een opkomend continent. Ook al zijn ze alleen in het nieuws als het slecht gaat, in veel landen is de groei stevig begonnen / al jaren bezig. Een beetje ondersteuning hier en daar levert ons zelf geld op door het creëren van een afzetmarkt in de nabije toekomst.
    Ja, Afrika is een opkomend continent, maar nog altijd zwaar onder ontwikkeld en met dezelfde eeuwenoude problemen. "oh jij bent van een andere stam? Laat ik je daarom dan maar vermoorden" Het Afrika van nu is te vergelijken met het Europa in de middeleeuwen. Veel hongersnoden en ziektes, en het eeuwige etnische conflict dat wordt aangewakkerd door verscheidene moordzuchtige stammenhoofden. Investeren kan goed zijn, maar nu nog niet, ze hebben een probleem en dat moeten ze zelf maar oplossen. In het verleden heeft het westen meermaals hulp geboden (en ze hebben die ook gekregen) maar nog altijd is Afrika een mengelmoes van dictaturen, valse democratieën en leidingloze staten. Eerst de bestuurlijke problemen oplossen, dan pas investeren in infrastructuur, ontwikkeling van de economie (die zeer goed zou moeten draaien aangezien Afrika veel natuurlijke rijkdommen heeft), ontwikkeling van het onderwijs, sociale maatregelen, investeren in de landbouw, en in de distributie van voedsel. Oh ja, eerst moet men (volgens mij) de Afrikaanse staten sterker aan mekaar binden door een soort van "Afrikaanse" unie, ik weet dat er al zoiets bestaat, maar die organisatie heeft weinig zeggenschap of macht.

  6. #186

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by Ascarona View Post
    Ik zie niet in hoe mensen zich kunnen storen aan die zeeparken. Ze staan ver weg in de zee, daar creeëren ze een compleet nieuw ecosysteem waar vis populaties zich kunnen herstellen en tegelijkertijd zorgen ze dat er stroom binnenkomt. Het pakt het milieuprobleem aan en je hoeft je geen zorgen te maken over gehuil van dierenorganisaties/EU sancties.
    Op zee ver weg vindt ik het niet zo erg nee. Maar volgens mij kosten die dingen even veel om neer te zetten als dat ze opleveren aan stroom.

    Quote Originally Posted by Darth Baby
    Toch krijgt Balkenende vaak de de schuld van van alles en nog wat. Dat is idd niet altijd terecht
    Inderdaad. Ik was het niet eens met zijn politiek, maar hij had in ieder geval visie en de wil en kracht om die door te voeren in kabinetten die erg onstabiel waren.
    Last edited by Dr. Croccer; April 24, 2012 at 05:12 PM.
    Quote Originally Posted by A.J.P. Taylor
    Peaceful agreement and government by consent are possible only on the basis of ideas common to all parties; and these ideas must spring from habit and from history. Once reason is introduced, every man, every class, every nation becomes a law unto itself; and the only right which reason understands is the right of the stronger. Reason formulates universal principles and is therefore intolerant: there can be only one rational society, one rational nation, ultimately one rational man. Decisions between rival reasons can be made only by force.





    Quote Originally Posted by H.L Spieghel
    Is het niet hogelijk te verwonderen, en een recht beklaaglijke zaak, Heren, dat alhoewel onze algemene Dietse taal een onvermengde, sierlijke en verstandelijke spraak is, die zich ook zo wijd als enige talen des werelds verspreidt, en die in haar bevang veel rijken, vorstendommen en landen bevat, welke dagelijks zeer veel kloeke en hooggeleerde verstanden uitleveren, dat ze nochtans zo zwakkelijk opgeholpen en zo weinig met geleerdheid verrijkt en versiert wordt, tot een jammerlijk hinder en nadeel des volks?
    Quote Originally Posted by Miel Cools
    Als ik oud ben wil ik zingen,
    Oud ben maar nog niet verrot.
    Zoals oude bomen zingen,
    Voor Jan Lul of voor hun god.
    Ook een oude boom wil reizen,
    Bij een bries of bij een storm.
    Zelfs al zit zijn kruin vol luizen,
    Zelfs al zit zijn voet vol worm.
    Als ik oud ben wil ik zingen.

    Cò am Fear am measg ant-sluaigh,
    A mhaireas buan gu bràth?
    Chan eil sinn uileadh ach air chuart,
    Mar dhìthein buaile fàs,
    Bheir siantannan na bliadhna sìos,
    'S nach tog a' ghrian an àird.

    Quote Originally Posted by Jörg Friedrich
    When do I stop being a justified warrior? When I've killed a million bad civilians? When I've killed three million bad civilians? According to a warsimulation by the Pentagon in 1953 the entire area of Russia would've been reduced to ruins with 60 million casualties. All bad Russians. 60 million bad guys. By how many million ''bad'' casualties do I stop being a knight of justice? Isn't that the question those knights must ask themselves? If there's no-one left, and I remain as the only just one,

    Then I'm God.
    Quote Originally Posted by Louis Napoleon III, Des Idees Napoleoniennes
    Governments have been established to aid society to overcome the obstacles which impede its march. Their forms have been varied according to the problems they have been called to cure, and according to character of the people they have ruled over. Their task never has been, and never will be easy, because the two contrary elements, of which our existence and the nature of society is composed, demand the employment of different means. In view of our divine essence, we need only liberty and work; in view of our mortal nature, we need for our direction a guide and a support. A government is not then, as a distinguished economist has said, a necessary ulcer; it is rather the beneficent motive power of all social organisation.


    Quote Originally Posted by Wolfgang Held
    I walked into those baracks [of Buchenwald concentrationcamp], in which there were people on the three-layered bunkbeds. But only their eyes were alive. Emaciated, skinny figures, nothing more but skin and bones. One thinks that they are dead, because they did not move. Only the eyes. I started to cry. And then one of the prisoners came, stood by me for a while, put a hand on my shoulder and said to me, something that I will never forget: ''Tränen sind denn nicht genug, mein Junge,
    Tränen sind denn nicht genug.''

    Jajem ssoref is m'n korew
    E goochem mit e wenk, e nar mit e shtomp
    Wer niks is, hot kawsones

  7. #187
    lolIsuck's Avatar WE HAVE NO CAKE!
    Patrician Citizen took an arrow to the knee

    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Heerlen, Limburg
    Posts
    13,693

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Dusssssssss, leuk al die activiteit hier.

  8. #188

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Dusssssssss, leuk al die activiteit hier.
    haha, ik speel de hele tijd Minecraft op de TWC server. ing verslavend!


  9. #189
    General Brewster's Avatar The Flying Dutchman
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kingdom of The Netherlands
    Posts
    13,995
    Blog Entries
    10

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Kleine verslaving door WoT

  10. #190
    Angry Bird's Avatar Civis
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    somewhere in the Netherlands
    Posts
    192

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Een verschrikkelijke, niet vindbare, fout in mijn broncode van mijn app is het probleem
    Quotes
    I have studied these things - you have not - Isaac Newton
    There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
    Always forgive your enemies; nothing annoys them so much. - Oscar Wilde
    Those who believe in telekinetics, raise my hand. - Kurt Vonnegut
    Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. - Cale Yarborough
    An inventor is simply a fellow who doesn’t take his education too seriously. - Charles F. Kettering

  11. #191
    Treize's Avatar Dux Limitis
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Gelderland
    Posts
    16,093

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Hehe Maas Effect.
    Miss me yet?

  12. #192
    JorisofHolland's Avatar Primicerius
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    In a house
    Posts
    3,779

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Heb ik mijn internet weer terug na een lange dag afzien, is er niet eens fatsoenlijk materiaal om op te reageren.

    Dan zelf maar wat zeggen.

    Denken jullie dat 'Kunduz' er uit zal komen vóór de 30e?
    The Enemy of Human Souls
    Sat grieving at the cost of coals;
    For Hell had been annexed of late,
    And was a sovereign Southern State.

  13. #193

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Hehe Maas Effect
    einde al bereikt?

    Denken jullie dat 'Kunduz' er uit zal komen vóór de 30e?
    ze zijn er toch al uit?


  14. #194
    Angry Bird's Avatar Civis
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    somewhere in the Netherlands
    Posts
    192

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by Darth Baby View Post
    Een verschrikkelijke, niet vindbare, fout in mijn broncode van mijn app is het probleem
    YAY gefixt!!!!!!!!!!!!

    Quote Originally Posted by JorisofHolland View Post
    Heb ik mijn internet weer terug na een lange dag afzien, is er niet eens fatsoenlijk materiaal om op te reageren.

    Dan zelf maar wat zeggen.

    Denken jullie dat 'Kunduz' er uit zal komen vóór de 30e?
    Geen idee eigenlijk
    Quotes
    I have studied these things - you have not - Isaac Newton
    There are only 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
    Always forgive your enemies; nothing annoys them so much. - Oscar Wilde
    Those who believe in telekinetics, raise my hand. - Kurt Vonnegut
    Don’t ever wrestle with a pig. You’ll both get dirty, but the pig will enjoy it. - Cale Yarborough
    An inventor is simply a fellow who doesn’t take his education too seriously. - Charles F. Kettering

  15. #195
    Treize's Avatar Dux Limitis
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Gelderland
    Posts
    16,093

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by Diglytron View Post
    einde al bereikt?
    Hmmm, van 2 ja.
    Miss me yet?

  16. #196
    Ascarona's Avatar Praeses
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Sexytown
    Posts
    9,156

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by lolIsuck View Post
    Dusssssssss, leuk al die activiteit hier.
    Vriendin vraag zoveel om seks.
    “Never forget what you are, for surely the world will not. Make it your strength. Then it can never be your weakness. Armour yourself in it, and it will never be used to hurt you.”

  17. #197
    Treize's Avatar Dux Limitis
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Gelderland
    Posts
    16,093

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Doe je goed?
    Miss me yet?

  18. #198
    Ascarona's Avatar Praeses
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Sexytown
    Posts
    9,156

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by Treize View Post
    Doe je goed?
    Ja dat dacht ik ook, dat gaat ook wel voor TWC lijkt mij .
    “Never forget what you are, for surely the world will not. Make it your strength. Then it can never be your weakness. Armour yourself in it, and it will never be used to hurt you.”

  19. #199
    Jagdpanzer's Avatar Praepositus
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Maastricht, The Netherlands.
    Posts
    5,905

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Quote Originally Posted by JorisofHolland View Post
    Denken jullie dat 'Kunduz' er uit zal komen vóór de 30e?
    Het lijkt er wel op.

    Akkoord over bezuinigingspakket


    De Tweede Kamer heeft een akkoord bereikt over een bezuinigingspakket. De fractievoorzitters van VVD, CDA, D66, GroenLinks en ChristenUnie werden het vanmiddag eens met minister De Jager van Financiën en later stemden ook de fracties ermee in.
    Op dit moment zijn de vijf fracties met De Jager voor overleg bijeen. Voor deze bijeenkomst zei De Jager dat het een "zeer constructief overleg was".
    De Jager zei dat het akkoord ertoe kan leiden dat Nederland voldoet aan de 3-procentnorm van de Europese Commissie en hij denkt dat de afspraken rust uitstralen naar de financiële markten.
    Maatregelen

    De details over het akkoord moeten nog worden bekendgemaakt, maar duidelijk is al wel dat de AOW-leeftijd sneller omhoog gaat, dat de ambtenaren er geen salaris bij krijgen, dat de duur van de WW wordt aangepakt en dat er iets gebeurt aan de hypotheekrenteaftrek.
    Verder zou het ontslagrecht worden versoepeld en zou de overdrachtsbelasting op 2 procent blijven. De btw op luxe goederen gaat omhoog, net als de accijns op alcohol en sigaretten.
    In de afspraken staat ook dat een paar bezuinigingen uit het regeerakkoord uit 2010 worden verzacht. Het zou onder meer gaan om het passend onderwijs en het persoonsgebonden budget.
    Reacties

    VVD-fractievoorzitter Blok zei dat iedereen heeft ingeleverd, maar dat Nederland erbij wint. CDA-fractievoorzitter Van Haersma Buma benadrukte dat er bij de partijen het besef was dat ze over hun schaduw heen moesten springen. Volgens GroenLinks-fractievoorzitter Sap komt met de afspraken een "eind aan de rechtse wind van de afgelopen anderhalf jaar".
    De PvdA, die niet bij het akkoord was betrokken, steunt de afspraken niet. Partijleider Samsom zei dat de pijn niet eerlijk wordt verdeeld.
    Debat vanavond

    Het Kamerdebat over de bezuinigingen zou oorspronkelijk vanmiddag worden gehouden, maar het is uitgesteld naar 20.30 uur en is dan rechtstreeks te volgen op Politiek 24.
    Bron: http://nos.nl/artikel/366790-akkoord...ngspakket.html

  20. #200
    General Brewster's Avatar The Flying Dutchman
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Kingdom of The Netherlands
    Posts
    13,995
    Blog Entries
    10

    Default Re: Nederlands (Dutch)

    Ik zeg coup d'état.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •