Page 5 of 16 FirstFirst 123456789101112131415 ... LastLast
Results 81 to 100 of 316

Thread: Català (Catalan)

  1. #81

    Default Re: Català (Catalan)

    Yuiis quan he dit jo que soc blaver??? tipic de vosaltres, no vos pareu ni a llegir! xDDD

    Home jo per supost defend l´independencia de Valencia de les sucies mans catalanistes, pero no sigueix a ningún grup!

    SubBD: Estem a Espanya, i açó es Espanya, es que he dit alguna mentira???

    Pero si el radicalisme i el fundamentalisme son coses molt vostres!!!

    jeje pobrets, no podeu ni contestar el que jo dic jejeje l´unic que podeu dir es que es propaganda jajaja molt tipic de vosaltres així es!

    PD:Jo em fique on jo vullga... no sou "democratics"??? doncs per qué tinc que anar-me???

    Es que no tinc dret a expressar-me lliurement???
    Last edited by Conquistador_88; July 26, 2009 at 05:28 PM.
    "TU REGERE IMPERIO FLUCTUS HISPANE MEMENTO"

    -Recuerda España, que tú registe el imperio de los mares.

  2. #82

    Default Re: Català (Catalan)

    jajaja
    "TU REGERE IMPERIO FLUCTUS HISPANE MEMENTO"

    -Recuerda España, que tú registe el imperio de los mares.

  3. #83
    Yuiis's Avatar Senator
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    St. Pere Vilamajor, Barcelona, Catalunya
    Posts
    1,004

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Yuiis View Post
    Pero si ja t'hem contestat i tirat pel terra la teva propaganda conquis. Tens el mateix dret que qualsevol altre a expresarte pero tambe tens el deure de no rebentar fils, perque a la gent normal i civilitzada que sap portar una discussio per un foro, no li agrada. Es una norma basica d'aquest foro tambe, i t'estas passant de la ratlla, potser hauria d'haver avisat als administradors des del primer cop que vas arribar per boicotejar aquest fil que abans de la teva llastimosa aparicio era molt poc politic. Es impossible que jo et convenci, i es impossible que tu em convencis de res, llavors per donarli voltes a una cosa on sempre estarem en desacord per que no et calles i jo faig el mateix. I si vols expressar els teus deliris españoimperials ho fas en un foro mes adient a les teves creences. I tots contents!
    Last edited by Yuiis; July 27, 2009 at 02:13 AM.

    (...) and that unfortunate People were afterwards forced to undergo the utmost Miseries of a Siege, in their Capital City of Barcelona; during which, great Multitudes of them perished by Famine and the Sword, many of them have since been executed; and great Numbers of the Nobility of Catalonia, who, for their Constancy and Bravery in Defence of their Liberties, and for their Services in Conjunction with Her Majesty and Her Allies, had, in all Honour, Justice, and Conscience, the highest Claim to Her Majesty's Protection, are now dispersed in Dungeons throughout the Spanish Dominions.
    -Journal of the House of Lords: volume 20: 1714-1717, pp. 136-144.

  4. #84

    Default Re: Català (Catalan)

    si si jajaja jejeje jijiji deliris imperials espanyols jajaja

    Vinga avisa al administrador, aixi demostraras el que jo volía probar(CENSURADORS NATS).

    A tot el que vos fa la contra el censureu, molt tipic també dels catalanistes xDDD!!!

    CHE! molt gracios el loro(es teu??? jajaja), gracies pel video!

    PD:Ja voldrieu vosaltres tirar per terra la meua "propaganda"(que no ho es, es la veritat).

    Xico no m´habeu contestat quasi res, no mes m´habeu dit tonteries de les vostres!

    VINGA BONA SORT AMB AQUEST FORUM DEL MES FAMOS DELS DIALECTES DEL OCCITÁ!!!
    "TU REGERE IMPERIO FLUCTUS HISPANE MEMENTO"

    -Recuerda España, que tú registe el imperio de los mares.

  5. #85
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Que trist que per tenir més "posts" al comptador en vagis repetint un darrera l'altre. Patètic. La opció "Edit" no et diu res, oi?

    ja t'ho he dit un parell de vegades. Si us plau, no repeteixis posts.
    --------------Arengada--------------


  6. #86

    Default Re: Català (Catalan)

    Dono per acabada aquesta discussió amb aquest personatge, no te cap interès discutir amb un lloro, no aportes cap idea nova i a mes et penses que els teus arguments i la teva forma de pensar es la que te la veritat i la raó absoluta, et penses estar de volta de tot i l'únic que fas es menysprear als altres, es molt aborrit.

    A mi em fas molta gràcia de veritat molta quan dius constantment "no podeu contestar el que dic", "el que jo dic es la veritat", "que poca veritat vos han ensenyat", "sou producte de la manipulació",... es molt molt graciós i alhora molt molt trist, DESPERTA, obre una mica les mires, reflexiona només una mica sobre altres punts de vista, intenta comprendre'ls només una mica, informe't be i després parla, però tu mateix si vols seguir amb el teu dogma allà tu, però existeixen altres realitats, jo no et diré que la meva forma de pensar es la correcta ni tractaré de convèncer a ningú, simplement es el que sento i per tant es amb el que crec. Me'n vaig a fer alguna cosa més interessant, no contestaré més a menys que diguis alguna cosa interessant.


  7. #87

    Default Re: Català (Catalan)

    M´agrada dividir els meus temes, i si tinc que corregir-los, els corregeix!

    PD: Deurieu de canviar el títol del Fórum, i posar aixó: Occitá(dialecte barcelonés)!

    Che! estic dient coses molt interessants, el que passa es que vosaltres no voleu aceptar-les! xDDD
    "TU REGERE IMPERIO FLUCTUS HISPANE MEMENTO"

    -Recuerda España, que tú registe el imperio de los mares.

  8. #88
    Yuiis's Avatar Senator
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    St. Pere Vilamajor, Barcelona, Catalunya
    Posts
    1,004

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Conquistador_88 View Post
    M´agrada dividir els meus temes, i si tinc que corregir-los, els corregeix!

    PD: Deurieu de canviar el títol del Fórum, i posar aixó: Occitá(dialecte barcelonés)!

    Che! estic dient coses molt interessants, el que passa es que vosaltres no voleu aceptar-les! xDDD
    I que passa que ets massa curt per dividir-los en el mateix post?

    PD: No t'hi esforcis conquis! El lloro del meu vei segueix fent mes gracia!

    (...) and that unfortunate People were afterwards forced to undergo the utmost Miseries of a Siege, in their Capital City of Barcelona; during which, great Multitudes of them perished by Famine and the Sword, many of them have since been executed; and great Numbers of the Nobility of Catalonia, who, for their Constancy and Bravery in Defence of their Liberties, and for their Services in Conjunction with Her Majesty and Her Allies, had, in all Honour, Justice, and Conscience, the highest Claim to Her Majesty's Protection, are now dispersed in Dungeons throughout the Spanish Dominions.
    -Journal of the House of Lords: volume 20: 1714-1717, pp. 136-144.

  9. #89
    Nikron's Avatar Senator
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Marbella, Spain
    Posts
    1,488

    Default Re: Català (Catalan)

    Sorry guys. Is this really catalan? It looks a romance language, right? i was expecting something different from all the other languages. what about basque language? or its all the same? thanx. cheers from albania

  10. #90
    Yuiis's Avatar Senator
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    St. Pere Vilamajor, Barcelona, Catalunya
    Posts
    1,004

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Nikron View Post
    Sorry guys. Is this really catalan? It looks a romance language, right? i was expecting something different from all the other languages. what about basque language? or its all the same? thanx. cheers from albania
    Yes this is catalan ! Basque is a language spoken in the Basque Country and Navarre, and it is not a romance language.


    Catalan is spoken in Catalonia, Valencia(Valencian dialect) and Mallorca (Mallorcan dialect). These are different regions. Unlike Basque, Catalan is a language that comes from vulgar latin, just like french, italian, castillian(spanish), portuguese or occitan. So no, you shouldn't see anything extremely different from these other romance languages I mentioned.


    (...) and that unfortunate People were afterwards forced to undergo the utmost Miseries of a Siege, in their Capital City of Barcelona; during which, great Multitudes of them perished by Famine and the Sword, many of them have since been executed; and great Numbers of the Nobility of Catalonia, who, for their Constancy and Bravery in Defence of their Liberties, and for their Services in Conjunction with Her Majesty and Her Allies, had, in all Honour, Justice, and Conscience, the highest Claim to Her Majesty's Protection, are now dispersed in Dungeons throughout the Spanish Dominions.
    -Journal of the House of Lords: volume 20: 1714-1717, pp. 136-144.

  11. #91
    Nikron's Avatar Senator
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Marbella, Spain
    Posts
    1,488

    Default Re: Català (Catalan)

    Thanks a lot Yuiis. Now i know the difference. cheers

  12. #92
    Yuiis's Avatar Senator
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    St. Pere Vilamajor, Barcelona, Catalunya
    Posts
    1,004

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Nikron View Post
    Thanks a lot Yuiis. Now i know the difference. cheers
    You're welcome! I've a question too though...what about Albanian? What is it more similar to Turkish, greek, or slavic? I always have doubts with Albania...you are quite a curious country!

    (...) and that unfortunate People were afterwards forced to undergo the utmost Miseries of a Siege, in their Capital City of Barcelona; during which, great Multitudes of them perished by Famine and the Sword, many of them have since been executed; and great Numbers of the Nobility of Catalonia, who, for their Constancy and Bravery in Defence of their Liberties, and for their Services in Conjunction with Her Majesty and Her Allies, had, in all Honour, Justice, and Conscience, the highest Claim to Her Majesty's Protection, are now dispersed in Dungeons throughout the Spanish Dominions.
    -Journal of the House of Lords: volume 20: 1714-1717, pp. 136-144.

  13. #93

    Default Re: Català (Catalan)

    No us penseu pas que tots els valencians som "blaveros", un petit reducte resisteix ara i sempre a l'invasor... Visca els països Catalans Lliures!!

  14. #94

    Default Re: Català (Catalan)

    > Conquistador: uns quants aclariments: A: Espanya no va controlar mai res, i menys la mar, que els mariners castellans (i especialment els almiralls i capitans) sempre han sigut d'allò més incapaços, i per mar, tret de Lepanto..., no li van guanyar ni a la sardina... Ara això si, per terra, desomptant les guerres civils, que no valen, no li han guanyat mai a ningú. A més quina gràcia té haver tingut un imperi... B: si vols ser castellà emigra a Castella, ai, que allí et diran "separatista de mierda..." Quina llastima vos tinc als espanyolistes valencians, que sou estrangers allà on aneu. No se si ho saps, però els botiflers van ser represaliats igual que la resta a partir de 1707, així que ja veus el que pensen els Espanyols dels Valencians, els la pela que siguen ns renegats de la seua llengua i cultura, i que tracten de Castellanitzar-se. És com el gos que malgrat ser tractat a patades, torna al seu "amo"... Doncs això, si vols ser Espanyol estàs en el teu dret, però tingues clar que ser espanyol i Valencià alhora no pot ser, és com que un nombre natural siga parell i imparell alhora.

  15. #95
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Benvingut!

    I res res. Una polèmica que hi va haver amb aquest personatge però ja està. Aviam si ressucitem aquest fil i no caiem en provocacions...

    Hi ha algú més allà a fora?
    --------------Arengada--------------


  16. #96

    Default Re: Català (Catalan)

    Hola a tots, És que no he mirat la data dels comentaris abans de publicar... M'encenc en sentir els blavers, mai he pogut entendre com es pot odiar la pròpia cultura... Ho sent... Pel que fa a la resta, només dir que m'alegre de veure que els ppcc també existim en el món de l'estratègia militar (virtual esclar)

  17. #97

    Default Re: Català (Catalan)

    Bé, veig que no és un fil gaire actiu...

  18. #98

    Default Re: Català (Catalan)

    Bé, veient que ningú diu res, vaig a obrir un nou tema: Que us semblen les consultes populars que han fet alguns pobles del principat sobre la independència?

  19. #99
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Ei! T'agrairia que no repetissis posts. Utilitza la funció "edit" que et permet editar el missatge.

    No és un fil gaire actiu perquè poca gent coneix la seva existència. I els catalans del twc tampoc som gaires tot i que déu n'hi do.

    Pel que fa al tema de les consultes crec que és molt positiu que es facin. Això permetrà donar més rellevància a aquesta reivindicació potser situar-la en l'eix de la discussió política (però no ho veig clar). No crec que el país estigui preparat per una consulta general perquè segurament es perdria però aquestes consultes als ajuntaments són un passet més per aconseguir algun dia la sobirania. Aviam si en convoquen un a Barcelona! (però el PP i el PSC tombarien la proposta)...
    --------------Arengada--------------


  20. #100

    Default Re: Català (Catalan)

    A mi també em sembla bé que algú es moga, el que passa és que al país Valencià això és impossible, perquè aquí són tots "xarnegos" o "blaveros" i els pocs que defensen la llengua són dels que defensen l'autonomia... Que ara voràs, és que resulta... Que sempre acaben acceptant el que diga el govern, els mateixos que en el seu moment van acceptar que el Català es diga Valencià, que la bandera siga amb blau, que es denomine Comunitat (i no país)... Així és que em fa una mica de ràbia i d'enveja que els catalans estigueu més avançats (tot i que tampoc no és que estigueu a punt de declarar la independència). Fonamentalment, perquè una eventual independència del Principat provocaria una onada de feixisme i espanyolisme al PV tan gran, que dubte que els no espanyolistes poguerem sobreviure...

    En qualsevol cas, però, més val que vosaltres sigue lliures que que no ho siga ningú...

    Per cert, vosaltres sou partidaris de la independència de Catalunya, dels Països Catalans, federalistes, espanyolistes... ?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •