Page 16 of 16 FirstFirst ... 678910111213141516
Results 301 to 316 of 316

Thread: Català (Catalan)

  1. #301

    Default Re: Català (Catalan)

    Ara men vaig, pero deixu un post que vaig posar i vareu voler eliminar :^)

    Veig que teniu molta bilis, anau sensa pietat amb merda sediciosa. No teniu cap argument per refutar l'Historia real i em vaig anticipar amb lo del Rei-comte. Només pusare 2 fotus molt maques que tiren per terra, una altre vegada, totas las mentides que posau (repitu: utilitzar ''Confederacio'' per aquell segle es un ANACRONISME, no se si saps lo que es un anacronisme, com tambe dir ''Estat'' i demes tunteries; CATALUÑA MAI HA EXISTIT SI NO ES A TRAVES D'ESPAÑA O COM A MINIM ELS SEUS PRECEDENTS, NO HA SIGUT MAI INDEPENDENT DE RES (QUAN NO HO ERA DE ARAGO O D'ESPANYA, HO ERAU DE FRANCIA... ara be... la traicio que vareu fer per DOBLERS i despres anant amb els austries tambe ho oblidam...):



  2. #302
    Lуra's Avatar Praeses
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    BCN, Catalunya, ES
    Posts
    8,535

    Default Re: Català (Catalan)

    Clar, vostra paraula és sacre vers les nostres mentides separatistes.

    ~Lyra

    The Dread Pirate Roberts IV

  3. #303
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Vael View Post
    Discrepo.És evident que troleja en el sentit de que busca crispar i és pèsim ja que no sap fer-ho implicita i subliminalment alhora que demostra mediocritat,però no troleja en el contingut del que diu, ell s'ho creu i és una versió en la que creu molta gent, molta més del que et penses i està molt estesa per internet,per tant, no està de menys de tant en tant desmuntar la seva versió d'ignorant profund.
    Són punts de vista. A mi m'agrada debatre amb la gent i intentar aportar-los el meu punt de vista, rebatre els seus arguments amb els meus, etc

    Però quan algú amb un usuari creat aquest mateix mes entra en un fil amb ganes evidents de provocar i dient bestieses de l'alçada d'un campanar, passo. Ja fa temps que vaig decidir no perdre el temps amb gent així. I si a sobre veus de quin peu calça fent una ullada al seu nom d'usuari, encara més.
    --------------Arengada--------------


  4. #304

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Almogaver View Post
    Són punts de vista. A mi m'agrada debatre amb la gent i intentar aportar-los el meu punt de vista, rebatre els seus arguments amb els meus, etc

    Però quan algú amb un usuari creat aquest mateix mes entra en un fil amb ganes evidents de provocar i dient bestieses de l'alçada d'un campanar, passo. Ja fa temps que vaig decidir no perdre el temps amb gent així. I si a sobre veus de quin peu calça fent una ullada al seu nom d'usuari, encara més.
    Tens raó sempre és més interesant debatre amb gent seriosa que aporta arguments i no amb sonats faltats d'atenció, però com he dit abans encara que ens semblin bestieses i a qualsevol que s'hagi interesat objectiva i honestament per la historia de la corona d'Aragó i la historia de Catalunya sap que ho són, la realitat és que el que diu aquest paio ho creu moltíssima gent i és la versió que ells tenen per bona, he voltat per bastants forums,blogs i discusions sobre això i per ells no és trolejar ja que pensen que és la versió autèntica a diferència del que ells consideren "falsificació i manipulació catalanista", a molts llocs et diràn el mateix,una mica més elaborat potser però en el fons és el mateix discurs, el de que Catalunya no va existir mai i és un invent modern, que segons ells l'únic que va existir va ser una cosa anomenada marca Hispànica i els agrada remarcar molt això de Hispànica ja que ells asocien el concepte hispànica amb Espanya com si fossin el mateix i li atribueixen a la denominació "Hispànica" el seu concepte modern d'Espanya, com si llavors ja fos una realitat política i nacional conformada com la España actual i per tant per a ells a la època romana ja existía Espanya,igual fan amb qualsevol crònica medieval on apereix el nom d'Hispània com a mera designació geogràfica i territorial i encara que la península estigués dividida en regnes i territoris sobirans per a ells aquesta Espanya actual uniforme que volen i tenen al cap sempre ha existit,que si Aragó va sotmetre un miserable comtat de Barcelona quan la realitat és que va ser una unió voluntària proposada per el regne d'Aragó al comte de Barcelona ja que Aragó no tenia hereu ni líder militar per afrontar els atacs musulmans i tenia por de caure en mans castellanes que li tenien ocupat la part occidental del regne i per aquesta unió la nova dinastía comtal va pasar a ser la titular del regne d'Aragó(des d'un punt de vista patrilineal),que si Catalunya no ha tingut mai poder de decisió propi i autogovern,que si és falsificació i manipulació parlar del concepte "Catalano-Aragonesa" com si els catalans no haguessin sigut fundadors al mateix nivell que als Aragonesos de la corona,no els hi haguessin salvat el cul de caure en mans castellanes i musulmanes i no haguessin tingun presència en ella,gent que no te ni idea de la diferència entre regne d'Aragó i corona d'Aragó,gent que no te ni idea que a més a més del títol de rei d'Aragó el sobirà també tenia el títol de comte de Barcelona i per tant era també comte i sobirà de Catalunya per els poders que li otorgaba aquest títol i no el de rei d'Aragó,gent que no entén altre forma de sobirania que no sigui la de regne i per tant segons ells tot allò que no era regne obligatoriament tenia una relació de subordinació quan la realitat és que el comtat de Barcelona tractava de tu a tu amb els altres regnes peninsulars,gent que no te ni idea de que a diferència de la obsessió uniformitazdora i centralitzadora de la corona Castellana,la Corona d'Aragó i cada un dels territoris que la conformaven tenia la seva propia personalitat,diferent moneda,corts i governs privatius,dret peculiar,...

    En fi, molta ignorància i mala fe.
    Jo proposo però que ens el quedem com a mascota.

  5. #305
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Noi, no podia estar més d'acord amb tu. Precisament per això deia que no hi volia dedicar ni un minut.

    A més, això de la mascota m'ha agradat .
    --------------Arengada--------------


  6. #306

    Default Re: Català (Catalan)

    Ai carai, me perdut un debat del Cuni amb la Rahola? no sabia que es pogues parlar de politica per aquest foro....

    See more about Tierra Santa TW and other projects in Discord
    Join the official Discord server of the mod: https://discord.gg/u6VFKgDzpX
    Download TSTW here: https://www.moddb.com/mods/tierra-santa-tw-mod
    Rise of Quetzal TW (WIP) in https://www.moddb.com/mods/rise-of-quetzal-tw

  7. #307

    Default Re: Català (Catalan)

    Habeure si aixo es reanima una miqueta!

  8. #308
    Lord Oda Nobunaga's Avatar 大信皇帝
    Patrician

    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Azuchi-jō Tenshu
    Posts
    23,463

    Default Re: Català (Catalan)

    Vean! Aqui vienen los rebeldes a conspirar! Que el cielo los castige.

    "Famous general without peer in any age, most superior in valor and inspired by the Way of Heaven; since the provinces are now subject to your will it is certain that you will increasingly mount in victory." - Ōgimachi-tennō

  9. #309
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    El que s'animarà segur és Barcelona per la diada! Aquest fil però em sembla que és ben mort...

    Ara és l'hora!!
    --------------Arengada--------------


  10. #310
    Lord Oda Nobunaga's Avatar 大信皇帝
    Patrician

    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Azuchi-jō Tenshu
    Posts
    23,463

    Default Re: Català (Catalan)

    No hablo Catalan. Me ire!

    "Famous general without peer in any age, most superior in valor and inspired by the Way of Heaven; since the provinces are now subject to your will it is certain that you will increasingly mount in victory." - Ōgimachi-tennō

  11. #311

    Default Re: Català (Catalan)

    Mare meva com esta el patio....

    See more about Tierra Santa TW and other projects in Discord
    Join the official Discord server of the mod: https://discord.gg/u6VFKgDzpX
    Download TSTW here: https://www.moddb.com/mods/tierra-santa-tw-mod
    Rise of Quetzal TW (WIP) in https://www.moddb.com/mods/rise-of-quetzal-tw

  12. #312
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Werety View Post
    Mare meva com esta el patio....
    No home, no. Deu estar fent broma!
    --------------Arengada--------------


  13. #313

    Default Re: Català (Catalan)

    is there anyone versed in celtiberian history or someone who has access to Portuguese sources for the Lusotannan? EB II team is in real need of those. Oh and yes I almost forgot: do you happen to know someone knowledge of the language spoke by Celtiberians?

  14. #314
    Stavros_Kalmpou's Avatar Senator
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    Cyclades, Hellas
    Posts
    1,358

    Default Re: Català (Catalan)

    Well, Barcelona lost, but I supported you guys ! But I hope you fare better when it comes to your Independence Refferendum(if the Spanish allow it)
    Sorry for not knowing your language, and I don't trust google translate.
    For the Sake of Love
    Aristeia Total War AAR as the Trojans. Join in and watch as the Greatest war in history of man begins, a war For the Sake of Love

  15. #315
    Aram Kurdo's Avatar Tiro
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Greater Kurdistan
    Posts
    220

    Default Re: Català (Catalan)

    i just cant say how much i love Calans! i always support your freedom and independence, indeed we kurds and catalans share much in common.

    love you all
    Racists and Fascists Call You Terrorists, Humanity Calls You "FREEDOM FIGHTER"
    YPJ (Women protection Units) Warriors in Rojava (Kurdistan Of Syria)




  16. #316

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Aram Kurdo View Post
    i just cant say how much i love Calans! i always support your freedom and independence, indeed we kurds and catalans share much in common.

    love you all
    Thanks. I wish you the best also.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •