Mods over NL

  1. Valkar
    Valkar
    Bestaan er al in zekere zin mods over Nederland?
    ik ben er zelf al mee bezig maar ik ben gewoon even benieuwd of er al iets bestaat
  2. Miroslav Klose
    Miroslav Klose
    Niet dat ik weet. In Nederland was destijds geen groot sterk rijk en we werden overschaduwd door het Heilige Roomse Rijk. Misschien dat in Empire: Total War wel mods bestaan met meer diepgang voor de Verenigde Provincien. In de mod The Hundred Years War (Medieval TW mod, La Guerre de cent ans) is Vlaanderen wel speelbaar en zijn steden als Zutphen en Groningen wel aanwezig.
  3. Valkar
    Valkar
    Mm Nederland had redelijk boeiende gebeurtenissen zoals de ruzies tussen de Friezen, Oversticht, brabant, Holland en gelre.
    Misschien een idee voor een mod voor Medieval 2?
    En als je vlaanderen er bij stopt samen met frankrijk kan het wél spannend worden.
  4. BURNY26
    BURNY26
    ahem,zie thread hieronder
  5. Miroslav Klose
    Miroslav Klose
    Tsja, dat is interessant for Nederlanders, ruzies tussen Friezen en Groningers, maar mocht het een hele goede mod zijn dan is die dat misschien ook voor buitenlanders
  6. Valkar
    Valkar
    Ach sommige buitenlanders vinden Batavia Total War ook interessant omdat ze zijn gefascineerd door bijvoorbeeld de Friezen
    Als ik Batavia TW af heb ga ik misschien hier wel hard mee bezig
  7. drking
    drking
    in Empire total war zou het mischien kunnen dat er ooit een mod over Nederland gemaakt word
  8. DreadNaught
    DreadNaught
    ik hoop het , ik word er gek van dat andere landen Nederland veroveren.
    zoals in Medieval 2 de denen of Holy roman empire
  9. Shadowlair
    Shadowlair
    haha napoleon total war met napoleon total factions mod, kun je als de nederlanders spelen, heb nu heel europa + rusland, GO Nederland en in DLV heb je vlaanderen, komt in de buurt :p al werden wij nederlanders rond die tijd best wel wat in elkaar getimmerd door vlaanderen
  10. Generaal van Holland
    Generaal van Holland
    Inderdaad wel erg jammer dat er geen Nederlandse staten of koninkrijkjes te vinden zijn in MTW II of haar mods. Tja, Vlaanderen, maar goed, dan mis je nog steeds het echte Nederland..
    Klopt ook wel dat de HRE en spanjaarden ons lang de baas zijn geweest, maar dan nog.
Results 1 to 10 of 10