ah! dat zou nog eens een plan zijn! ...vrijwilligers om er hun tijd in te steken ? :p
ah! dat zou nog eens een plan zijn! ...vrijwilligers om er hun tijd in te steken ? :p
naja, laat ik ook dan maar meedoen![]()
100% nederlander (voor zover ik weet)
uhm.. lekker weertje he![]()
Zekers lekker weer.
Er zitten al lekker veel leden in je Hyvesgroep.
Wat is het antwoord op de geheime vraag?
Niet dat ik zelf op Hyves zit, ik dacht dat dat passé was, zoals Myspace. Het is alleen maar Facebook die de klok slaat vandaag de dag.
Fallout 3 zit op de troon van het beste Xbox360 spel wat ik ooit gespeeld heb, Mass Effect ligt er nu naast te huilen (beetje RPG fan hier).
Dus je hebt geen verkeerde keuze gemaakt met Mass Effect hoor, Fallout 3 moet je denk ik wel liggen, het meeste commentaar krijg je van mensen die de wereld niet leuk vinden, te grauw en verwoest. Ik zelf zit daar niet mee, maar ik ben dan ook Fallout 1 en 2 al gewend.
Fallout 3 krijgt van mij een 9,9/10
Er zitten in verhouding tot de doelgroep 29 keer meer mensen op hyves dan op facebook.Niet dat ik zelf op Hyves zit, ik dacht dat dat passé was, zoals Myspace. Het is alleen maar Facebook die de klok slaat vandaag de dag.
9/10, 1 en 2 zuigde wel een pak
![]()
| "I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it." |
My Workshop |The Graphics Workshop| Critic's Quill |Imperium Graecorum
Ik ben net begonnen aar tot nu toe een dikke 9,5/59/10, 1 en 2 zuigde wel een pak
![]()
![]()
jezus , 5 paginas aan spammaar als third age uitkomt dan download ik M2TW weer ff , wil het wel uitproberen, ziet er hartstikke vet uit. Jullie ?
Als TA:TW zal ik een paar weken niet vanachter m'n pc komen![]()
Computer crashed... SAD
ken je die aflevering van south-park waarin ze WOW spele?
Zo word het!![]()
Zo dus =) :ken je die aflevering van south-park waarin ze WOW spele?
Zo word het!![]()
![]()
Of zo
![]()
daarvoor bedank ik![]()
World in Conflict is ook echt geweldig
Fall out 3 had ik op de pc, vond ik ook echt super vet alleen na tijdje gaat ie wel beetje vervele,
Het is jammer dat gevechte enzo niet wat beter zijn uitgewerkt.
maar die mode waar in je de tijd ff stil zet is dan wel weer echt gruwelijk![]()
God will understand this, and if he does not, then he is not god and we need not worry!
Movie maker for the Third Age Total War
World in Confict... zal ik ook maar weer eens uit de kast pakken! Zoals jullie zien zijn er veel nederlandstalige op dit forum. The Dutch are taking over the world!
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)