Page 7 of 16 FirstFirst 12345678910111213141516 LastLast
Results 121 to 140 of 316

Thread: Català (Catalan)

  1. #121
    Yuiis's Avatar Senator
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    St. Pere Vilamajor, Barcelona, Catalunya
    Posts
    1,004

    Default Re: Català (Catalan)

    Jo fa temps que no jugu al M2TW, em vaig passar al Europa Universalis III. Esta be encara que no hi han batalles en 3D en temps real com al M2TW, pero es bastant mes realista. Es un pel mes complicat no obstant...algu l'ha provat? Despres vaig estar provant amb el Hearts of Iron, que es semblant al Europa Universalis pero ambientat en la segiona guerra mundial i bastant mes complicat...i avorrit segons com...

    Ara be, amb mods com el del senyor dels anells pot ser que m'hi torni a posar amb el M2TW...

    (...) and that unfortunate People were afterwards forced to undergo the utmost Miseries of a Siege, in their Capital City of Barcelona; during which, great Multitudes of them perished by Famine and the Sword, many of them have since been executed; and great Numbers of the Nobility of Catalonia, who, for their Constancy and Bravery in Defence of their Liberties, and for their Services in Conjunction with Her Majesty and Her Allies, had, in all Honour, Justice, and Conscience, the highest Claim to Her Majesty's Protection, are now dispersed in Dungeons throughout the Spanish Dominions.
    -Journal of the House of Lords: volume 20: 1714-1717, pp. 136-144.

  2. #122

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Yuiis View Post
    Jo fa temps que no jugu al M2TW, em vaig passar al Europa Universalis III. Esta be encara que no hi han batalles en 3D en temps real com al M2TW, pero es bastant mes realista. Es un pel mes complicat no obstant...algu l'ha provat? Despres vaig estar provant amb el Hearts of Iron, que es semblant al Europa Universalis pero ambientat en la segiona guerra mundial i bastant mes complicat...i avorrit segons com...

    Ara be, amb mods com el del senyor dels anells pot ser que m'hi torni a posar amb el M2TW...
    Sobre la segona guerra mundial, jo en tinc un que es diu Making history que està prou bé, però no té batalles, es resolen automàticament, tot i què si que hi ha estratègia... El sistema diplomàtic, econòmic, d'investigació, social... està molt bé, i es pot jugar amb qualsevol país (que el joc contemple...) del món, des dels EUA fins a la Xina, passant per Xile, polònia, Suïssa, Luxemburg, Australia, o fins i tot la 2a republica espanyola (tbé els franquistes ) si comences en la campanya pre-guerra el 1936...
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  3. #123
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Jo sóc més de jocs tàctics tipus sèrie close combat. M'encanta el Theatre of War per exemple... però és que el total war em tira molt (gràcies a la infinitat de mods que hi ha). ja ho he dit abans però espero amb candeletes el Europa Barbarorum II http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=454
    --------------Arengada--------------


  4. #124

    Default Re: Català (Catalan)

    sabeu d'algun joc (que estiga bé) sobre la guerra civil (36-39)?
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  5. #125
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Maulet View Post
    sabeu d'algun joc (que estiga bé) sobre la guerra civil (36-39)?
    no i és una llàstima... però he jugat a mods de la guerra civil pel simulador de vol IL2 Sturmovik realment currats.

    Ara, sobre la guerra civil americana n'hi ha un piló!
    --------------Arengada--------------


  6. #126

    Default Re: Català (Catalan)

    Si que és una pena... però clar és que això potser faria que la gent recordés... O fins i tot que vullgueren jutjar els botxins... On s'és vist això...? No hem de permetre que els crims del franquisme es jutgen... No sé si m'explico...
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  7. #127

    Default Re: Català (Catalan)

    quants catalans! No tenia ni idea de que fossiu tants aqui a twcenter. És un plaer!

  8. #128
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Déu n'hi do, eh? el problema és que aquest fòrum és molt amagadet... però de tant en tant s'hi atansa algú nou. Quanta gent creieu que hi ha que jugui a qualsevol dels Total War per les nostres contrades?
    --------------Arengada--------------


  9. #129

    Default Re: Català (Catalan)

    En deuen haver molts... tenint en compte que som 10 milions, algú deu jugar a total war...
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  10. #130
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Maulet View Post
    En deuen haver molts... tenint en compte que som 10 milions, algú deu jugar a total war...
    Ja ho crec però em referia a si és un joc popular tipus civilization o si quan ho comentes amb gent et diuen: "total... què?" jo ja començo a tenir una edat...
    --------------Arengada--------------


  11. #131

    Default Re: Català (Catalan)

    Home, jo tinc uns quants amics que hi juguen, però no sé si hi ha molta gent o què... l'estratègia no sol atreure les masses, però qui sap... El que jo volia dir és que la proporció deu ser si fa no fa la mateixa que a la resta del món, i per tant, aquesta per 10^7, donaria el nombre de jugadors de total war als ppcc...

    Per cert, què vols dir que comences a tenir una edar? Quants anys tens?
    Last edited by Maulet; November 21, 2009 at 06:08 AM.
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  12. #132
    Almogaver's Avatar Senator
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Gerunda
    Posts
    1,296

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Maulet View Post
    Per cert, què vols dir que comences a tenir una edar? Quants anys tens?
    28... que no és res però tampoc és que en tingui 19... i em sembla que a mesura que passen els anys gaudeixo més dels jocs... i cada cop en busco de més realistes!
    --------------Arengada--------------


  13. #133

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Almogaver View Post
    28... que no és res però tampoc és que en tingui 19... i em sembla que a mesura que passen els anys gaudeixo més dels jocs... i cada cop en busco de més realistes!
    Home, a mi tbé em passa, els meus amics (que també jugaven a total war...) ja no hi juguen gaire, però a mi em segueix agradant, tot i que amb la uni ja no tinc tant de temps...
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  14. #134

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Maulet View Post
    Home, a mi tbé em passa, els meus amics (que també jugaven a total war...) ja no hi juguen gaire, però a mi em segueix agradant, tot i que amb la uni ja no tinc tant de temps...
    A mi em passa el contrari, ara amb la uni tinc més temps que mai per jugar als total war Però aviat s'acabarà la festa per mi, que ja ens comencen a ficar molts treballs. Per cert, jo aquest any he iniciat el pla Bolonya, algu més està estudiant a la uni amb aquest pla? Que us sembla? Jo com que mai he provat el métode "d'abans" no puc comparar i per mi em sembla, el fet que ens vulguin ficar molts de treballs sense fer examens en algunes assignatures, una cosa molt normal

  15. #135

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by LDKsoldier View Post
    A mi em passa el contrari, ara amb la uni tinc més temps que mai per jugar als total war Però aviat s'acabarà la festa per mi, que ja ens comencen a ficar molts treballs. Per cert, jo aquest any he iniciat el pla Bolonya, algu més està estudiant a la uni amb aquest pla? Que us sembla? Jo com que mai he provat el métode "d'abans" no puc comparar i per mi em sembla, el fet que ens vulguin ficar molts de treballs sense fer examens en algunes assignatures, una cosa molt normal
    Home, jo crec que estudie segons el pla aquest, però jo estudie física, aleshores, el pla consisteix en fer deures, molts deures, uns 5 o 6 problemes per assignatura i setmana, que no conten per a nota, però si no els fas no et presentes a l'examen... Així és que no tinc tant de temps com abans, que a l'insti sense fer res, el dia abans m'ho mirava per damunt, i ja anava bé...

    De tota manera, a mí no m'acaba de semblar bé això de canviar examens per treballs, perquè, l'ensenyament és, en últim terme un sistema de tria, i els treballs no permeten aquesta tria, si més no no trien en funció dels coneixements...
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  16. #136

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by Maulet View Post
    De tota manera, a mí no m'acaba de semblar bé això de canviar examens per treballs, perquè, l'ensenyament és, en últim terme un sistema de tria, i els treballs no permeten aquesta tria, si més no no trien en funció dels coneixements...
    Jo opino igual. Els examens son necessaris, però avere, jo de les 5 assignatures que faig al primer semestre, només a una no faré cap exámen. A les altres 4 assignatures si que faré examens i ja he fet alguns, però aquests, només conten entre un 15% i 25% de la nota final, és a dir, un % molt baix. En canvi els treballs pràctics/deures conten aproximadament un 50%-70%, més l'assistència un 5%, etc.
    Per cert, on estàs estàs estudiant?

  17. #137

    Default Re: Català (Catalan)

    Quote Originally Posted by LDKsoldier View Post
    Jo opino igual. Els examens son necessaris, però avere, jo de les 5 assignatures que faig al primer semestre, només a una no faré cap exámen. A les altres 4 assignatures si que faré examens i ja he fet alguns, però aquests, només conten entre un 15% i 25% de la nota final, és a dir, un % molt baix. En canvi els treballs pràctics/deures conten aproximadament un 50%-70%, més l'assistència un 5%, etc.
    Per cert, on estàs estàs estudiant?
    Jo a valencia, i tu?
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  18. #138

    Default Re: Català (Catalan)

    A Girona

  19. #139

    Default Re: Català (Catalan)

    Algú de vosaltres pot votar en alguna de les consultes independentistes? Què en penseu?

    Jo trobe especialment important el ressò internacional que està tenint: agències d'informació europees tan reputades com la BBC, el Daily Telegraph, Le Monde, Il Corriere della sera... han publicat articles sobre el tema, i, més important han enviat corresponsals especials per a cobrir la notícia...


    (ja sé que ja vaig traure el tema fa un temps, però com torna a estar d'actualitat...)
    Science is either Physics or stamp-collecting. Ernest Rutherford

  20. #140

    Default Re: Català (Catalan)

    Jo no puc votar, ni tan sols soc català. Però si que penso que és un fet molt important. Encara que legalment no valgui per res, depenent de quin sigui el seu resultat, tindrà una gran importància dins la societat espanyola en general i sobretot, com tu ho has dit Maulet, provocarà un gran ressò internacional. Però clar, tot això depen del resultat; només tindrà la seva importància si hi ha una victòria aixafadora.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •