trouwens het is je wel opgevallen dat alle 3 threads in the social group ongeveer precies hetzelfde zijn he? ik dacht daar net ff aan Wow ik ben echt je profiel aan het spammen XD
Ohjeey hebben ik zo;n vieze nationalist van heel langgeleden te pakken neej grapje doe lekker je barbaarse dingen hou ik me bezig met cultuur
Oei foute opmerking als je bij mij in de buurtbent XD... Nee het waren niet de germanen die overwonnen werden door de romeinen... Andersom!
Ohhja dat soort logica -.- neej grapje doe lekker wat je wilt daarom zitten we toch ook op het internet voor? ff geen gramatica en spellingsregels en gewoon die domme germanen slachten met goed Romeins staal
Ziet er goed uit trouwens
De koppige engelsen moesten zonodig de duitsers Germans noemen, dus ik noem de Germanen Germanics.
nou ik ben klaar dus...
OFMG (neej ik heb het niet verkeerd gespelt ) Dat doen we BTW misschien wil je je album naam veranderen in "Germans" in plaats van Germanics dat is gewoon te fout ik zla nu beginnen
Een man moet doen wat hij moet doen niet waar? XD Ik zal er ook een maken, en dan vullen we elkaar aan :O
no-life... hoe kun je dat nou zeggen?! ja ik ga wel iets schrijven ik zit toch forums te spammen XD