<a href="http://www.game-advertising-online.com/" target="_blank">Game Advertising Online</a><br /> banner requires iframes

Conversation Between Valkar and Irishguy

268 Visitor Messages

1. mooi
  2. Owkey ik begin er vandaag wel even aan
  3. nou ik bedoel dingen als:
    The Germanic might use enormous weapons, many warriors are or unable to equip these weapons, or they prefer the more light and swift weapons, like the spear. So many youngman equip the spear as their weapon.
    Combined with the shield the spear can be a dangerous weapon, and not easy to defeat. If... the weapon is used in right way. Withouth training and exercise the spear is a useless weapon, and you own defeat is near!

The Germanics like the spear, and their training in this weapon is long and extensive.. But the output is completely worth it!
    Many folks, like the Chauci, Chatti and Cimbri use the spear for their elite units.
    verbeterd:
    The Germans liked to use enormous weapons, but many warriors were or unable to equip these weapons, so many poorer men would equip themselves with the spear.
    Combined with the shield, the spear can be a dangerous weapon, and not easy to beat, if the weapon is used in right way. Without training and exercise the spear is a useless weapon, and the handler would be easily beaten if not trained!

The Germans liked the spear, and their training in this weapon is long and extensive, and they proved the training was worth it!
    Many peoples, like the Chauci, Chatti and Cimbri usde the spear for their elite units.

dus als je een nieuwe post zou ik het fijn vinden als ik hem even mag lezen (ik wil je niet afkraken, maar slecht engels kan een slechte indruk maken.)
  4. Nope nog geen navraag gedaan
    Ik zal het in het weekend is even doen.
    Wat bedoel je met een slechte post?
    Roqana doet niet meer mee....
  5. hallo, ik denk dat je de pagina moet updaten want er zijn dingen die niet (meer) kloppen, en misschien is het een idee dat voor je een nieuwe unit post dat ik even de tekst doorlees, want sommige dingen die daar staan zijn echt fout, en dat laat een slechte indruk achter (sorry dat ik je engels kunsten zo afkraak ) en die roqana, doet hij/zij nog mee? die zit namelijk niet in de social group... en heb je nog navraag gedaan naar het forum?
  6. kan jij het ff doen ?
  7. Ik heb er niks over gehoord -.- mss nog een keer navragen?
    Als ze niet reageren en wel online zijn, negeren ze het denk ik -.-
  8. BOE!!! heb jij al gehoord over het forum? ik namelijk nog steeds niet en ik vraag me af of ze nougewoon niks zeggen voor wat voor reden dan ook, het vergeten zijn, of dat ze het weer vergeten zijn ofzoiets...
  9. Boeh
  10. 0ké nou dan stel ik voor romeins, romeins te laten, grieks, celtisch, Barbaars, germaans, oosters, Celto-germaans, en nomadisch, Celto-Germaans
Showing Visitor Messages 171 to 180 of 268