Conversation Between Shadow wolf and Varjon

45 Visitor Messages

Page 1 of 5 12345 LastLast
  1. Saattaahan se olla että minä olen vain väärin katsonut. Pitäneepä varmuuden vuoksi etsiä se alamodi joka korjaa sen ennen kuin aloitan Haradin kampanjan josta ajattelin tehdä sen AAR:än. Hyvä homma tosiaan että kenraalit elävät pitenpään. Nytkin minun kuningas on 78 vuotta ja peruspelissä se olisi melko ennätys. Eräs kaverini on kuulema saanut romessa 86 vuotiaaksi erään roomalaiskenraalin.

Vai että erosit. No päätöshän on sinun ja sinulla on varmasti hyvä syy sille. Onnea kuitenkin jatkoon!
  2. En ole täysin varma, mutta ainakin kenraalit elävät jonkin verran vanhemmiksi nyt. En muuten tästä eteenpäin ole 100% luotettava lähde, koska erosin tiimistä.
  3. Tervehdys!

Käväisi mielessäni korjaako Third Agen 1.1 päivitys kenraalien ym. liian nopean ikääntymisen? En tiedä alanko tulla vainoharhaiseksi vai mikä lie kun minusta näyttää kenraalit vanhenevan joka toinen vuoro vuoden verran.
  4. Niinpä.
  5. Niillähän on neuvottelut menossa juuri näistä kalastushommista. Jos sopua ei synny niin kaikelle kalastukselle tulee täyskielto. Harrastukseksihan ne kalastelee että ei se maailman loppu olisi jos ei ihan joka nurkkaan saisi verkkojaan levitellä. Ei joka paikassa olekkaan makean veden norppia.
  6. Mun puolesta vois vaikka kieltää kalastuksen verkoilla joissain osissa Saimaata. Oikeestaan kukaan ei täällä päin Suomea saa elantoaan kalastuksesta niin sillä ei olis ikävää vaikutusta.
  7. Niin oli uutisissakin että tänä vuonna jäi poikaset vähiksi. Vielä kun niitä ihan turhaan verkkoihin kuolevat.
  8. Muutama sata niitä taitaa olla Saimaassa, mutta ikävä kyllä sukupuutto uhkaa aika nopeasti.
  9. No täytyynepä sitten kokeilla kaikkea mahdollista. Kyllä se niistä joku on.

Sielä onkin melkoisesti järviä Mikkelin lähellä ja Saimaakin ihan vieressä. Meillä päin lähin isohko järvi on Oulun järvi. Vieläkö teilläpäin elelee norppia?
  10. En ole hirveästi, joskus tullut väsättyä jotain pientä GIMPillä.

Tuli muuten tuosta sinun ja rusinan keskustelusta mieleen, että minä asun kaikista vetisimmässä osassa Järvi-Suomea eli Mikkelin seudulla.
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 45
Page 1 of 5 12345 LastLast